مرکز خرید سعدی شیراز

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

مرکز خرید سعدی شیراز

مجتمع تجاری سعدیمجتمع تجاری و تفریحی سعدی واقع در خیابان عفیف آباد بلند ترین مجتمع تجاری تفریحی محدوده شهری شیراز است که در زمینی به مساحت ۶۰۷۷ متر مربع و زیربنای کلی حدود ۵۴۰۰۰ متر مربع و زیربنای مفید حدودِ ۲۰۹۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای کلاً ۱۲ طبقه و پارکینگی با گنجایش ۴۵۸ عدد خودرو و تعداد ۲۶۷ واحد است .



بخش تجاری :

بخش تجاری این مجموعه طبقات ۱– تا ۴+ را در بر می گیرد و دارای ۲۶۷ واحد تجاری می باشد .

انواع برند های معروف و کالاهای مورد نیاز را می توان در این مجموعه یافت و در کنار خرید مایحتاج میتوان از امکانات رفاهی این مجموعه تجاری و تفریحی استفاده کرد و لذت برد . انواع کالا های مورد نیاز در این مجتمع موجود می باشد مانند :

پوشاک ( خانم ها ، آقایان ، کودکان ) ، لوازم و مواد آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن ، موبایل و کامپیوتر ، ساعت و غیره ...



بخش تجاری مجتمع تجاری تفریحی سعدی



امکانات رفاهی :

شهر بازی ، چند رستوران و فودکورت ، سالن سینما ، سالن بولینگ ، پارکینگ سر پوشیده با ظرفیت ۴۵۸ خودرو .

رستوران ها و کافی شاپ ها ، سینما و سالن بولینگ و شهر بازی همه در دو طبقه بالاتر از واحد های تجاری قرار دارند ، طبقات ۵+ الی ۷+ .

پارکینگ این مجموعه در طبقات ۲– الی ۴– قرار دارد .



متراژ کاربری های این مجموعه :

بیشترین سهم از فضای مجتمع تجاری سعدی را واحد های تجاری بخود اختصاص داده اند که متراژ آنها برابر با ۱۳۰۳۷ متر مربع می باشد و مساحت هر یک از واحد های تجاری ۱۵ الی ۲۳۰ متر مربع می باشد ، شهر بازی نیز پس از واحد های تجاری بیشترین سهم را داشته که برابر با ۳۲۸۸ متر مربع است و دیگر فضا ها که شامل رستوران و تالار با متراژ ۹۱۶ متر مربع فضای سر پوشیده و ۸۰۷ متر مربع فضای روباز ، فود کورت با متراژ ۱۹۷۳ متر مربع ، سینما با متراژ ۴۷۷ متر مربع و در نهایت کافی شاپ با متراژ ۴۰۰ متر مربع است .

نمای داخلی مجتمع تجاری تفریحی سعدی



این مجموعه دارای امکاناتی نظیر :

سیستم سرمایشی ( موتورخانه مرکزی و چیلر ) و گرمایشی ( موتورخانه مرکزی ) ، سیستم اعلام و اطفای حریق ، تهویه مطبوع ، آنتن مرکزی و سیستم صاعقه گیر ، برق اضطراری ، پله برقی و آسانسور و دوربین مدار بسته می باشد .

آدرس :
خیابان عفیف آباد ، نبش خیابان عرفان منش – مجتمع تجاری تفریحی سعدی


دیگر مجتمع های تجاری نزدیک به مرکز خرید سعدی :

مجتمع تجاری ستاره فارس
مجتمع تجاری حافظ
مجتمع تجاری زیتون
مجتمع تجاری آفتاب فارس