مجتمع تجاری-تفریحی هامون

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

مجتمع تجاری-تفریحی هامون

مجتمع تجاری هامونمشخصات مجموعه :

مجتمع تجاری هامون در خیابان ستارخان شیراز یکی از مدرن ترین مجموعه های تجاری شهر شیراز محسوب می شود که زیربنایی به مساحت ۷۸۰۰ متر دارد و ۵ طبقه می باشد . و جزو مراکز خرید لوکس شهر شیراز است . که تجربه ای بینظیر از خرید را برای شما به ارمغان می آورد .

این مجموعه در نزدیکی باغ عفیف آباد و چند مجتمع تجاری دیگر قرار دارد که باعث شده نظر گردشگران را بخود جلب کند .

در مجتمع تجاری هامون برند های معتبر و اجناس لوکس را می توان مشاهده کرد که کمتر در بازار های سطح شهر وجود دارند و البته تجربه خرید در کنار شهر بازی و رستوران اوقات خوش و خریدی دل چسب را برای بازدید کنندگان به ارمغان می آورد .

فضای بخش های تجاری این مجتمع بسیار زیبا چشم نواز و مدرن است و دلیل آن طراحی خوب و استفاده از مواد و مصالح درجه یک در ساخت این مجموعه می باشد . تعبیه آسانسور های نفربر و بار بر کار حمل و نقل اجناس را برای فروشندگان ساده تر کرده است تا بتوانند اجناس خود را براحتی از انبار تا درب واحد تجاری خود حمل کنند .

نورپردازی در فضای داخلی و خارجی این مجموعه بیسار با دقت طراحی شده تا فضا ها و واحد های تجاری و تفریحی مختلف بخوبی دیده شوند و منظره جالبی را بوجود آورند .



بخش تجاری :

مجتمع تجاری هامون با داشتن بیش از ۷۰ واحد تجاری در زمینه های مختلف دارد که عبارت اند از :

لوازم و مواد آرایشی و بهداشتی ، موبایل و کالای دیجیتال ، مواد غذایی ، طلا و جواهرات ، لوازم تزئینی و لوکس ، پوشاک خانم ها و آقایان ، عطر ، ساعت ، کیف و کفش و غیره ... که می توان این محصولات را با برند های معروف از این مرکز تجاری خریداری کرد .

نمای داخلی مجتمع تجاری هامون


امکانات رفاهی :

این مجموعه که با مواد و مصالح بسیار با کیفیت و نمای داخلی و خارجی بسیار مدرن و شیک ساخته شده دارای سیستم اعلام و اطفای حریق مناسب ، پله برقی و آسانسور برای سهولت دسترسی بین طبقات ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی و نور پردازی بسیار زیبا و جالبی است که موجب رفاه و آسایش بازدیدکنندگان و فروشندگان می شود .



آدرس پاساژ هامون شیراز :

بلوار ستارخان، از فلکه ی سنگی نرسیده به چهار راه عفیف آباد

شماره تماس مجتمع تجاری هامون : ۳۲۳۳۹۰۹۸–۰۷۱


دیگر مراکز خرید نزدیک به مجتمع تجاری هامون :

مجتمع تجاری ستاره فارس
مجتمع تجاری حافظ
مجتمع تجاری سعدی
مجتمع زیتون مجتمع آفتاب فارس