مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس

نمای بیرونی مجتمع تجاری تفریحی نگین فارسمجتمع تجاری نگین فارس به عنوان یک مرکز خرید لوکس در شیراز شناخته می شود و جایگاه برند های معروف و معتبر است . این مجموعه که در زمینی به وسعت ۷۰۰۰ متر مربع ساخته شده زیربنایی حدود ۹۴۰۰۰ متر مربع دارد و دارای ۲۳۰ واحد تجاری در سه طبقه است . پارکینگ این مجموعه با گنجایش ۱۰۰۰ خودرو توانسته پذیرای بازدید کنندگان بسیاری باشد . این مجتمع تجاری و تفریحی علاوه بر بخش تجاری دارای امکانات رفاهی نظیر رستوران ، کافی شاپ ، شهربازی ، یک هایپر مارکت بزرگ و سالن بولینگ و بیلیارد است .

مجموعه نگین فارس در معالی آباد ، میدان احسان ، بلوار پرستار ، خیابان فرشته قرار دارد که با توجه به پر جمعیت بودن این منطقه با هدف سهولت در امر خرید و تهیه کالاهای مورد نیاز برای عموم مردم ساخته شده است .



بخش تجاری :

مجتمع نگین فارس با طراحی خاص و داشتن۲۳۰ واحد تجاری در سه طبقه که بورس انواع کاها نظیر انواع پوشاک ، عطر ، مواد و لوازم آرایشی و بهداشتی ، موبایل و کامپیوتر ، کالای دیجیتال و انواع برند های معروف است تبدیل به مکان مناسبی برای خرید شده و پاسخگوی سلیقه بسیاری از مشکل پسندان است . نورپردازی داخلی و تهویه و دمای مناسب هوای داخل مجموعه باعث لذت بردن از گشت و گذار و تماشای اجناس می شود و تجربه با کیفیتی از خرید را به ارمغان می آورد.

.

بخش تجاری مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس



امکانات رفاهی :

این مجمتمع تجاری تفریحی عظیم دارای پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو و دارای آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات است ، کافی شاپ ها و رستوران های این مجتمع با طراحی بسیار زیبا و خاص پذیرای بازدید کنندگان هستند تا تجربه خرید را دلچسب تر کنند . شهربازی مجتمع نگین فارس با فراهم آوردن لحظاتی خوش حس خوبی را به بازدید کنندگان هدیه می دهد . در تمامی این طبقات برای سلولت در رفت و آمد بین طبقه های مختلف پله برقی و آسانسور تعبیه شده .

شهر بازی کودکان مجتمع تجاری نگین فارس


دیگر امکانات

مجتمع تجاری نگین فارس دارای سیستم های ایمنی و رفاهی متعددی است نظیر : سیستم اعلام و اطفای حریق ، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع ، دوربین مداربسته و پله برقی و آسانسور غیره ... است .

آدرس : شیراز – معالی آباد – میدان احسان – بلوار پرستار – خیابان فرشته – روبروی بیمارستان بعثت – مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس

تلفن : ۶۳۵۱۳۵۶ ، ۶۳۵۱۰۶۶ ، ۶۳۵۸۳۶۶–۰۷۱۳

فکس : ۶۳۵۸۳۶۶–۰۷۱۳

سایر مراکز خرید مدرن شهر شیراز :

مجتمع تجاری سلطانیه
مجتمع تجاری هامون
مجتمع تجاری آفتاب فارس
مجتمع تجاری و تفریحی خلیج فارس
مجتمع تجاری و تفریحی ستاره فارس