مراکز خرید مدرن شیــراز

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

مراکز خرید مدرن شیــراز

لیست مراکز خرید مدرن شیــراز
مجتمع تجاری نگین فارس به عنوان یک مرکز خرید لوکس در شیراز شناخته می شود و جایگاه برند های معروف و معتبر است . این مجموعه که در زمینی به وسعت ۷۰۰۰ متر مربع ساخته شده زیربنایی حدود ۹۴۰۰۰ متر مربع دارد و دارای ۲۳۰ واحد تجاری در سه طبقه است . پارکینگ این مجموعه با گنجایش ۱۰۰۰ خودرو توانسته پذیرای بازدید کنندگان بسیاری باشد . این مجتمع تجاری و تفریحی علاوه بر بخش تجاری دارای امکانات رفاهی نظیر رستوران ، کافی شاپ ، شهربازی ، یک هایپر مارکت بزرگ و سالن بولینگ و بیلیارد است .
 
مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس
مجموعه تجاری تفریحی خلیج فارس که در ابتدای جاده شهر صدرا قرار دارد با این هدف که تمرکز زدایی داشته باشد و بخشی از  بار ترافیک را از مرکز شهر با ساخت یک مرکز تجاری و تفریحی و گردشگری  به حاشیه متنقل کند طراحی و ساخته و بهره برداری شد . 
امکانات : فروشگاه مرکزی ، ۶ طبقه پارکینگ ، ۲۵۰۰ واحد تجاری ، شهر بازی ، رستوران ، کافی شاپ و فست فود ، شهر بازی ( شامل شهر بازی مخصوص کودکان ، سالن بیلیارد و سالن بولینگ با ۱۶ لاین ) ، مجموعه سینمایی و هتل
 
مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس
مجتمع تجاری ستاره فارس که در شهر شیراز در خیابان عفیف آباد و در مجاورت دو مجتمع تجاری دیگر با نام های حافظ و سعدی قرار گرفته و زمینی با مساحت ۵۵۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده و زیربنایی حدوداً ۴۳۰۰۰ متر مربعی و ۹ طبقه ارتفاع دارد ، که ۳ طبقه از آن به عنوان پارکینگ و با قابلیت گنجایش نزدیک به ۵۰۰ اتوموبیل است، واحد های تجاری این مجتمع تجاری زیبا و معروف شیراز در ۳ طبقه و بر روی پارکینگ قرار دارند و دارای ۴۰۰ واحد تجاری می باشد.
 
مجتمع تجاری ستاره فارس
مجتمع تجاری زیتون که در چهار راه پارامونت ابتدای خیابان انقلاب شیراز قرار دارد بزرگترین مجتمع  تجاری ( در محدوده شهری )  شیراز است که بسیاری از مایحتاج مردم این شهر را فراهم می آورد و بدلیل نزدیکی به بازار ها و راسته های اصلی شیراز و قرار گیری در مرکز شهر و با زیربنای بیشتر از ۶۰,۰۰۰ متر مربع و معماری داخلی و خارجی زیبا و نور پردازی نسبتا خوب و قابلیت گنجایش بیش ۵۰۰ خودرو در پارکینگ سه طبقه خود و نزدیکی به بازار بزرگ شیراز و همچنین بازار وکیل برای کاربران خود این امکان را به وجود می آورد.
 
مجتمع تجاری زیتون
پی سی سنتر در خیابان ملاصدرا و در کنار پاساژ ملاصدرا بزرگترین مرکز فروش لپ تاپ ، کامپیوتر و لوازم جانبی در شهر شیراز و در استان فارس است. در این مجموعه بزرگ انواع کامپیوتر ها ، لوازم جانبی و قطعات کامپیوتری ، موبایل ، کنسول های بازی و لبتاپ های استوک به معرض فروش گذاشته شده اند .وجود برند های بزرگ و معروف در پی سی سنتر ( PC Center ) اعتبار بیشتری به این مجموعه می دهد و شهروندان و ساکنین شیراز و استان فارس این مرکز را بعنوان یکی از مرجع های قیمتی و بروز کامپیوتر می دانند .
 
پی سی سنتر
مجتمع تجاری آفتاب فارس با زیر بنای بالغ بر ۳۳۰۰۰ متر مربع یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر شیراز است که در معالی آباد ( خیابان شریعتی ) قرار دارد و بطور میانگین حدود ۳۵۰۰ نفر در روز از این مکان دیدن می کنند ، امکانات رفاهی این مجموعه شامل پارکینگ ، آسانسور و پله برقی ، رستوران و کافی شاپ ، سرویس های بهداشتی است ، واحد های تجاری در کنار این امکانات در دسترس شما قرار دارد .
 
 
مرکز خرید آفتاب فارس
این مجتمع در نزدیکی چندین چندین جاذبه تاریخی و فرهنگی شهر شیراز قرار دارد و همین مزیت باعث شده که در میان گردشگران محبوب و مشهور باشد . همچنین این مجموعه با قرار گرفتن در یکی از پر رفت و آمد ترین خیابان های شهر شیراز ، خود تبدیل به یک جاذبه گردشگری و بازار گردی شده است ، فست فودها و بستنی فروشی های رو بروی مجتمع به جذایبت این خیابان و تجربه گردشگری می افزایند و باعث شلوغتر شدن و رونق هر چه بیشتر این مجتمع های تجاری می شوند .
 
مرکز خرید سعدی شیراز
مجتمع تجاری و تفریحی سعدی واقع در خیابان عفیف آباد بلند ترین مجتمع تجاری تفریحی محدوده شهری شیراز است که در زمینی به مساحت ۶۰۷۷ متر مربع و زیربنای کلی حدود ۵۴۰۰۰ متر مربع و زیربنای مفید حدودِ ۲۰۹۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای کلاً ۱۲ طبقه و پارکینگی با گنجایش ۴۵۸ عدد خودرو و تعداد ۲۶۷ واحد است . انواع برند های معروف و کالا های مورد نیاز در این مجتمع موجود می باشد مانند : پوشاک ( خانم ها ، آقایان ، کودکان ) ، لوازم و مواد آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن ، موبایل و کامپیوتر ، ساعت و غیره ...
 
مرکز خرید سعدی شیراز
مجتمع تجاری هامون در خیابان ستارخان شیراز یکی از مدرن ترین مجموعه های تجاری شهر شیراز محسوب می شود که زیربنایی به مساحت ۷۸۰۰ متر دارد و ۵ طبقه می باشد و جزو مراکز خرید لوکس شهر شیراز است که تجربه ای بینظیر از خرید را برای شما به ارمغان می آورد . مجتمع تجاری هامون با داشتن بیش از ۷۰ واحد تجاری در زمینه های مختلف دارد که عبارت اند از : لوازم و مواد آرایشی و بهداشتی ، موبایل و کالای دیجیتال ، مواد غذایی ، طلا و جواهرات ، لوازم تزئینی و لوکس ، پوشاک خانم ها و آقایان ، عطر ، ساعت ، کیف و کفش و غیره ... 
 
مجتمع تجاری - تفریحی هامون
مجتمع تجاری سلطانیه یکی از مراکز خرید شهر شیراز است که در میدان مطهری ، ابتدای قدوسی شرقی قرار دارد . این مجموعه در ۹ طبقه با زیربنای ۵۰۰۰ متر مربع ساخته شده است که دارای ۸۰ عدد واحد تجاری است . از خصوصیات این مجتمع تجاری داشتن فضای ورزشی است که در زیر زمین این مجموعه قرار دارد و ساعات فعالیت این باشگاه ورزشی از ساعت ۶ ال ۲۴ می باشد که امکاناتی نظیر : سونا ، جکوزی ، بدنساسی ، ماساژ و مشاوره را دارد .این مرکز خرید با داشتن مغازه های مختلف و اجناس و خدمات متنوع تبدیل به یکی از مجتمع های تجاری مهم شهر شده است .
 
مجتمع تجاری سلطانیه