بازار موبایل و لوازم جانبی شیراز

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

بازار موبایل و لوازم جانبی شیراز


نام راسته محدوده آدرس

تعداد تقریبی فروشگاه

بازارموبایل داریوش شیراز - خیابان توحید ( داریوش ) - بازار موبایل فارس ، بازار موبایل پردیس 250
بازار موبایل آناهیتا شیراز - خیابان ملاصدرا ( مجتمع تجاری آناهیتا ) 20
بازار موبایل اطلسی شیراز - میدان اطلسی 20
بازار موبایل فخرآباد شیراز - خیابان فخرآباد 70
بازار موبایل آناهیتا ۲ شیراز - خیابان قصرالدشت - بین خیابان فلسطین و چهارراه ملاصدرا - مجتمع تجاری آناهیتا 2 - طبقه همکف 20


اطلاعات راسته بازار ها

بازارهای موبایل و لوازم جانبی شیراز در پنج منطقه مختلف قرار دارند و هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند و میتوانند نیاز افراد آن منطقه را پوشش دهند بطوری که در تمام این بازار ها و راسته بازارها ، موبایل ، لوازم جانبی موبایل ، تعمیرات و خدمات نرم افزاری نیز وجود دارد .از این رو میتوان از فروشگاه های مختلف دیدن کرد و کالاهای موجود در بازار را با هم مقایسه کرد و به بهترین شکل خرید را انجام داد. بعضی از مراجعه کنندگان به این بازار ها صرفا خریدار نیستند و حتی بعضی فروشنده هستند و برای مطلع شدن از قیمت موبایل و لوازم جانبی و وضعیت بازار مراجعه میکنند ، چون در واقع این مکان ها محل خرید و فروش کالاها محسوب می شوند . حال اگر میخواهید بدانید بازار موبایل شیراز کجاست در ادامه با ما همراه باشید .


بازار موبایل داریوش

میتوان گفت بزرگترین بازار موبایل شیراز و استان فارس در این مکان واقع است و بیشترین تعداد فروشگاه های موبایل و لوازم جانبی موبایل و حتی تعمیرات انواع گوشی ها و تبلت ها را در خود جای داده است . یکی از مزیت های راسته بازار عظیم داریوش این است که بسیاری از فروشگاه ها تقریبا به تفکیک در مجموعه هایی مسقف قرار دارند . لازم به ذکر است که قیمت گوشی در خیابان داریوش شیراز یکی از منابع مهم استعلام قیمت موبایل در استان می باشد .


بازار موبایل فخرآباد

بازار موبایل فخرآباد با دارا بودن حدود ۷۰ فروشگاه در جایگاه بعدی قرار دارد ، راسته بازار موبایل و لوازم جانبی فخرآباد از ابتدای خیابان فخرآباد شروع شده و تقریبا تا نرسیده به دروازه کازرون ادامه می یابد.فروشگاه های موبایل در دوطرف خیابان و بصورت متوالی کنار یکدیگر قرار دارند .


بازار موبایل آناهیتا

آناهیتا یکی از معروفترین راسته بازار های خرید و فروش موبایل در شیراز است که در مرکز شهر و در خیابان ملاصدرا قرار دارد و بسیاری از موبایل فروشی های دیگر نیز روبروی مجتمع آناهیتا هستند که بازار موبایل ملاصدرا را تشکیل می دهند ولی در واقع این بازار به آناهیتا معروف است.


بازار موبایل آناهیتا ۲

این بازار هم همنام مجتمع آناهیتا ۲ هست به این دلیل که طبقه همکف این مجتمع تجاری را موبایل فروشی ها تشکیل داده اند و تبدیل به یک راسته بازار موبایل و لوازم جانبی شده است که بعضی از فروشگاه ها کار تعمیرات موبایل را هم انجام می دهند .


بازار موبایل اطلسی

راسته بازار اطلسی در دوطرف خیابان و به دور میدان اطلسی بوجود آمده است و یکی از مراکز خرید و فروش موبایل در شیراز است که بسیاری از افراد برای استعلام قیمت موبایل و خرید و فروش یا تعمیرات مکرراً به این بازار سر میزنند.

باورود به صفحه هر بازار اطلاعات راسته بازارها و مراکز خرید و فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل در شیراز را به همراه آدرس مشاهده کنید.