بازار کامپیوتر و لپ تاپ شیراز

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

بازار کامپیوتر و لپ تاپ شیراز


نام راسته محدوده آدرس تعداد تقریبی فروشگاه
بازار کامپیوتر و لپ تاپ پی سی سنتر شیراز - میدان نمازی - ابتدای خیابان ملاصدرا ( پاساژ ملا صدرا و ساختمان پی سی سنتر ) 150
بازار کامپیوتر و کنسول پاساژ صدف شیراز - خیابان لطفعلی خان زند - بین چهارراه پارامونت و خیابان وصال - پاساژ صدف 45


بازار بزرگ کامپیوتر و لپ تاپ پی سی سنتر و ملاصدرا که در مجاورت هم قرار دارند و یک بازار واحد را تشکیل داده اند بزرگترین و معتبر ترین باراز کامپیوتر در جنوب کشور هستند ، بیشتر قطعات کامپیوتر و سخت افزار از این دو بازار بزرگ تهیه میشود به به دیگر شهر های استان ارسال میگردد ، یک از بهترین مراجع استعلام قیمت کامپیوتر و لپ تاپ و همچنین قطعات کامپیوتر بازار بزرگ PC Center و ملاصدرا است . با وجود اینکه این دو راسته بازار در کنار هم و چسبیده به هم هستند باز هم هر دو را یک بازار واحد میدانند چون بسیاری از مغازه داران و فروشندگان کامپیوتر که در پاساژ ملاصدرا مغازه دارند یک شعبه هم در پی سی سنتر راه اندازی کرده اند . راسته بازار پاساژ صدف نیز یکی از بازار های کامپیوتر و لوازم جانبی در شیراز است که علاوه بر این ها بازار کنسول های بازی و نیز بزرگترین بازار CD استان محسوب می شود . در پاساژ صدف انواع کنسول های بازی مثل XBOX و PlayStation موجود است . در ادامه کمی بیشتر به هر دو بازار می پردازیم .


راسته بازار پی سی سنتر (PC Center) و ملاصدرا :

بازار ملاصدرا از قدیم الایام به بازار کامپیوتر شیراز معروف بود تا اینکه این بازار بزرگ گنجایش این حجم از درخواست را نداشت و تصمیم بر این شد تا مجتمعی بزرگ در مجاورت پاساژ ملاصدرا بنا بشود که هدف از ساخت آن گسترش بازار کامپیوتر و لپ تاپ استان بود ، پس از ساخت این مجتمع بزرگ خیلی سریع بسیاری از واحد های تجاری آن پر شد و همه در زمینه کامپیوتر و لپ تاپ و یا قطعات کامپیوتر فعالیت کردند . در حال حاضر بیشتر افراد برای خرید و یا فروش کامپیوتر و یا قطعات کامپیوتری به این بازار می روند تا هم استعلام قیمت را داشته باشند و هم به واسطه فروشندگان و مشتریان بسیار کالای خودرا راحت تر بفروش برسانند .

بیشتر بدانید



بازار کامپیوتر و کنسول پاساژ صدف :

پاساژ صدف هم یکی از بازار های کامپیوتر و همچنین کنسول بازی و سرگرمی در شیراز است و در گذشته نیز به بازار CD شهرت داشته . قطعات کامپیوتری و کنسول های بازی مثل XBOX و PlayStation و حتی بازی های آنها در این پاساژ موجود است و شما میتوانید بین تنوع عظیمی از قطعات و بازی ها هر کدام را که میپسندید انتخاب کنید و به راحتی و حتی به صورت آنلاین از تمامی فروشگاه های این بازار خرید انجام دهید .

یکی از مزیت های پاساژ صدف شیراز این است که فروشگاه هایی که در آن وجود دارند مکمل یکدیگر هستند به این صورت که بعضی در زمینه تهیه و فروش کنسول فعالیت میکنند و بعضی دیگر نیز در زمینه DVD GAME ها و بازی های کنسول های سرگرمی فعالیت دارند مثل نینتندو ( Nintendo ) ، پلی استیشن ( PS5 ) ، ایکس باکس ( XBOX ) و حتی بازی های کامپیوتری و انواع سی دی ها و دی وی دی های آموزشی مانند : آموزش زبان ، آموزش اتوکد ، آموزش فتوشاپ ، آموزش نصب ویندوز و حتی بسیاری از نرم افزار های کاربردی برای کامپیوتر و موبایل .

بیشتر بدانید