بازار ابزار آلات الکتریکی شیراز

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

بازار ابزار آلات الکتریکی شیراز


نام راسته محدوده آدرس تعداد تقریبی فروشگاه
بازار دوربین دیجیتال داریوش شیراز - بلوار زند ، خیابان توحید ( داریوش ) 7
بازار ابزار آلات الکتریکی قاآنی شیراز - خیابان قاآنی شمالی و جنوبی 300



بازار ابزار آلات الکتریکی شیراز

بازار قاآنی از دیر باز به بازار لوازم برقی و الکتریکی در شیراز معروف بوده و میتوان گفت که بزرگترین بازار الکتریکی استان است که حدود ۳۰۰ فروشگاه مرتبط با برق و لوازم الکتریکی را در خود جای داده است . خیابان قاآنی شمالی مرکز خرید و فروش لوازم برقی و الکتریکی است و برای مثال کسانی که برای ساختمان خود نیاز به سیم و یا کابل برق دارند به این بازار مراجعه میکنند و کسانی که نیاز به لوازم الکتریکی مانند کلید و پریز ، لامپ و یا لوستر دارند نیز به بازار قاآنی مراجعه میکنند . راسته بازار قاآنی نمایندگی فروش بسیاری از کارخانجات و تولیدکنندگان لوازم الکتیکی را در خود جای داده است و بسیاری از ساختمان سازها برای بخرید لوازم و سیستم برقی ساختمان خود به این بازار می آیند تا هم استعلام قیمت کالا ها را داشته باشند و هم بتوانند از میان تنوع زیاد کالاها بهترین ها و مناسب ترینها را انتخاب کرده و بصرفه خرید کنند . یکی دیگر از بازار های الکتریکی در شهر شیراز بازار داریوش هست که راسته خرید و فروش دوربین عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال است . در ادامه بیشتر با هرکدام از این بازارها آشنا خواهید شد .


بازار الکتریکی قاآنی

چرا بازار قاآنی اینقدر شلوغ و پر رونق است ؟ خب می توان گفت به دلیل بالا بودن تراکم فروشگاه های با کالای مشابه در این راسته بازار و شدید تر بودن رقابت ، قیمت های مناسب تری نسبت به دیگر بازار ها و فروشگاه های سطح شهر دارد و این یکی از دلایل پر رونق بودن این بازار است ، دیگر اینکه در این بازار قدرت انتخاب مشتری بیشتر میشود ، چه به لحاظ تنوع کالا و چه به لحاظ قیمت کالاها در فروشگاه های مختلف . وجود نمایندگی های فروش بسیاری از کارخانجات و تولیدگنندگان باعث شده که فروش بصورت مستقیم صورت بگیرد و کالا باقیمتی بسیار مناسب بدست مشتری برسد و در واقع کالا هزینه هایی مثل دلالی و چند واسطه ای را متحمل نشود و بنوعی حذف واسطه صورت گیرد . که این مسئله خود بر قیمت نهایی کالا تاثیر بسزایی دارد ، هم به نفع فروشندگان است و هم به نفع مصرف کنندگان .



بازار دوربین دیجیتال داریوش

برای خرید و فروش دوربین عکاسی و فیلم برداری دیجیتال و نیز لوازم جانبی دوربین های دیجیتال در شیراز بهترین مکان راسته بازار داریوش است زیرا بیشترین فروشگاه های دوربین عکاسی و فیلمبرداری در این راسته وجود دارند و این فروشگاهها تعمیرات و لوازم جانبی دوربین را هم پوشش می دهند . انواع پایه دوربین ، فلاش و لنز هارا میتوانید در بازار دوربین دیجیتال داریوش بیابید .