بازار طلا و جواهرات شیراز

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

بازار طلا و جواهرات شیراز


نام راسته محدوده آدرس تعداد تقریبی فروشگاه
بازار طلا و جواهرات بازار زرگرا شیراز - از سه راه نمازی تا سه راه احمدی 400
بازار طلا و جواهرات مجتمع پارس شیراز - خیابان قصرالدشت - بین خیابان فلسطین و چهارراه ملاصدرا - مجتمع تجاری پارس 70
بازار طلا و جواهرات بیست متری شیراز - خیابان هفت تیر ( ۲۰ متری سینما سعدی ) - بین خیابان هدایت و خیابان قصرالدشت 30



بازار طلا و جواهرات شیراز

طلا یکی از با ارزش ترین کالاهایی است که در طول روز بین مردم داد و ستد می شود و بزرگترین بازار طلا ، جواهر و سکه استان فارس نیز در شهر شیراز واقع شده است که به بازار زرگرا معروف است . بازار زرگرا شیراز که از سه راه نمازی تا سه راه احمدی گسترده شده معروفترین مرکز خرید و فروش طلا و جواهر در شیراز است که بیش از ۳۵۰ فروشگاه طلا و جواهر را در خود جای داده . البته غیر از بازار زرگرا ۳ بازار دیگر هم وجود دارد که بازار های اصلی طلا و جواهر محسوب می شوند مثل مجتمع پارس ، بازار بیست متری و بازار طلای ملاصدرا .

بازار زرگرا

راسته بازار زرگرا را میتوان قدیمی ترین بازار طلا و جواهر شیراز معرفی کرد ، در زمان های گذشته بسیاری از طلا سازان در این بازار فعالیت میکردند ، شغل آنها هم طلا سازی بود و هم طلا فروشی از این رو بازار زرگرها شکل گرفت و به این نام معروف شد . چون این بازار در نزدیکی بازار وکیل که قلب تجاری شهر شیراز بوده و هست بسرعت پیشرفت کرد و بیشتر طلافروشها و کاسبان طلا خود را در این بازار جای دادند تا از مزیت این بازار تمام عیار استفاده کنند . درباره بازار زرگرا و آدرس و لیست طلا فروشی های آن در شیراز لایو جست و جو کنید.

مجتمع پارس

یکی از بازار های بزرگ طلا و جواهر شیراز که در قالب یک مجتمع تجاری بنا شده مجتمع طلا و جواهر پارس است ، این مجموعه با دارا بودن حدود ۷۰ فروشگاه طلا و جواهر فروشی یکی دیگر از مراکز خرید و فروش طلا و جواهر شیراز محسوب می شود که دو طبقه زیرزمین و همکف به فعالیت در زمینه خرید و فروش طلا و جواهر مشغول اند .

بازار طلا و جواهرات ۲۰ متری سینما سعدی

راسته بازار طلا و جواهر بیست متری در دوطرف خیابان هفت تیر از سمت چهار راه سینما سعدی تا تقاطع خیابان هدایت قرار دارد و یکی از مراکز خرید و فروش سکه طلا و همچنین طلا و جواهرات شیراز محسوب میشود.



بازار طلای ملاصدرا

بازار طلا فروشای ملاصدرا بسیار معروف است به مرکز فروش طلا و جواهرات خاص و گران قیمت که در خیابان ملاصدرا و بصورت نیمه پراکنده واقع شده است . درباره بازار طلای ملاصدرا می توان گفت که جواهرات قیمتی و سرویس های طلای بسیار خوش ساخت در فروشگاه های این راسته بازار طلا و جواهر به چشم میخورد .