بازار خودرو و لوازم یدکی شیراز

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

بازار خودرو و لوازم یدکی شیراز


نام راسته محدوده آدرس تعداد تقریبی فروشگاه
بازار لوازم یدکی سعدی شیراز - بلوار زند - خیابان سعدی 40
بازار لوازم یدکی امیر کبیر شیراز - محدوده بلوار عدالت تا فلکه فرودگاه و بلوار امیرکبیر تا سر بلوار سجادیه 700
بازار لوازم یدکی بلوار نصر شیراز - بلوار نصر غربی ( از آرد سنبله تا ریاستی ) 300
بازار تزئینات خودرو نادر شیراز - خیابان انقلاب ( نادر ) - از 8 متری نادر تا میدان بسیج 100
بازار رینگ و لاستیک فلکه ارتش شیراز - از میدان بسیج تا میدان شهید فهمیده ( از فلکه فرودگاه تا فلکه احمدی ) - بلوار ارتش 150
بازار لوازم یدکی ماشین سنگین ترمینال بار بری شیراز - بلوار ترابری ( ترمینال باربری ) 400
بازار خرید و فروش خودرو پل پیرنیا شیراز - حد فاصل میدان گلستان تا پل پیرنیا 70
بازار خرید و فروش خودرو امیر کبیر شیراز - بلوار امیرکبیر ( جاده بوشهر ) - از چهارراه ریشمک تا ابتدای شهرک مهدیه 50



بازار خودرو و لوازم یدکی شیراز

به جرات میتوان گفت بزرگترین بازار خودرو و لوازم یدکی جنوب کشور متعلق به شیراز است . راسته بازار خودرو امیرکبیر که از میدان بسیج ( فلکه فرودگاه ) شروع می شود و تاقریبا تا انتهای بلوار امیر کبیر ادامیه میابد بیشترین تعداد نمایندگی های خودرا در شیراز را به خود اختصاص داده ، در مورد لوازم یدکی خودرو نیز از چهارراه زندان تا میدان بسیج و از میدان بسیج تا نزدیک به ترمینال امیر کبیر در دوطرف خیابان فروشگاه های لوازم یدکی خودرو قرار دارد و این میزان فروشگاه در یک راسته بی مانند است . البته بازارهای خودرو و لوازم یدکی های دیگر هم در سطح شهر وجود دارند که بسیار معروف و پر رونق هستند . راسته بازار هایی مثل : راسته بازار لوازم یدکی سعدی ، راسته بازار لوازم یدکی بلوار نصر ، راسته بازار تزئینات خودرو نادر ، راسته بازار رینگ و لاستیک فلکه ارتش ، راسته بازار لوازم یدکی ماشین سنگین ترمینال باربری ، راسته خرید و فروش خودرو پل پیرنیا ، راسته خرید و فروش خودرو امیرکبیر .


بازار لوازم یدک امیرکبیر

با دارا بودن حدود ۷۰۰ فروشگاه لوازم یدکی و قطعات خودرو بزرگترین بازار لوازم یدکی ماشین های سواری در شیراز محسوب می شود . در این راسته بازار میتوان بسیاری از قطعات خودرو را جست و جو کرد و استعلام قیمت گرفت ، به دلیل وجود تعمیرگاه ها و مجتمع های تعمیرگاهی در این راسته رونق این کسب و کار بیشتر شده و اکثر کسانی که میخواهند ماشین خودرا تعمیر کنند از همین بازار قطعات مورد نظر خود را تامین می نمایند .



بازار لوازم یدکی بلوار نصر

یکی دیگر از بازار های بزرگ لوازم یدکی در شیراز راسته بازار بلوار نصر است که از میدان نصر شروع شده و تا نزدیکی خیابان موعود نرسیده به چهار راه فضیلت ادامه دارد ، در این راسته بازار از شیشه اتومبیل گرفته تا لوازم موتور موجود است و بدلیل داشتن مجموعه های تعمیرگاهی بسیار یکی از بازار های لوازم یدکی پرطرفدار برای ماشین داران می باشد .


بازار لوازم یدکی ماشین سنگین ترمینال باربری

از چند دهه گذشته ترمینال باربری شیراز که در بلوار ترابری واقع است به بازار لوازم یدکی ماشین سنگین معروف شده و اکثر فروشگاه های قطعات ماشین سنگین در این بازار فعالیت دارند .


بازار تزئینات خودرو نادر

تزئینات خودرو یکی از جنبه های سرگرم کننده برای خودرو داران است که میتوانند در این بازار انواع روکش های صندلی خودرو برای ماشین خود خریداری کنند و یا سیستم صوتی ماشین را ارتقاء دهند .


بازار رینگ و لاستیک فلکه ارتش

انواع رینگ و لاستیک برای خودرو های سبک و سنگین در سایز های مختلف را در این راسته بازار میتوان یافت . تعداد بالای فروشگاه های لاستیک و دارای تنوع برند از خصوصیات بازار لاستیک فلکه ارتش است.


بازار خودرو پل پیرنیا

این بازار از میدان گلستان تا پل پیرنیا و در دوطرف خیابان قرار دارد و مورد علاقه بسیاری از فروشندگان و معامله گران خودرو در شیراز می باشد . خریداران خودرو یکی از جاهایی را که برای استعلام قیمت خودرو مد نظر قرار میدهند این بازار است . بازار پل پیرنیا دومین مرکز خرید و فروش خودرو در شیراز است.