بازار تزئینات داخلی و نمای ساختمان شیراز

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

بازار تزئینات داخلی و نمای ساختمان شیراز


نام راسته محدوده آدرس تعداد تقریبی فروشگاه
بازار تزئینات داخلی و نمای ساختمان بعثت شیراز - بلوار بعثت - بین فلکه سنگی و چهارراه خلدبرین 40
بازار کاشی ، سرامیک و شیرآلات رحمت شیراز - بلوار رحمت - بین چهار راه زندان و خیابان سپاه 30
بازار کاشی ، سرامیک و شیرآلات نادر کاظمی شیراز - میدان ولیعصر - کوچه 63 ( کوچه پشت درمانگاه نادر کاظمی ) 20
بازار کاشی ، سرامیک و شیرآلات پارک قوری شیراز - بلوار باهنر - از پارک قوری تا چهارراه ریشمک 26
بازار سنگ نما و کاشی امیر کبیر شیراز - بلوار امیرکبیر - بین بلوار میثم و بلوار امیرکبیر 20
بازار سنگ نما و کاشی صنایع شیراز - بلوار صنایع 30


بازار تزئینات داخلی و نمای ساختمان شیراز از چندین راسته بازار بزرگ تشکیل شده که در ادامه پس از تعریف تزئینات داخلی و نمای خارجی هر یک از این راسته بازار ها را مرور می کنیم .

دکوراسیون داخلی منازل که اغلب ما با آن آشنا هستیم یکی از مسائلی است که هنگام خرید و یا ساخت خانه با آن سر و کار داریم ، تمام زیبایی داخلی یک خانه به دکوراسیون داخلی آن بستگی دارد مثل کفپوش ها ، دیوار پوش ها ، کابینت ها و غیره و البته در قسمت های بهداشتی نیز کاشی و سرامیک کف و شیرآلات نقش مهمی در زیبایی فضای منزل دارند .

بازار دکوراسیون داخلی بعثت

این راسته بازار را می توان مهمترین و بزرگترین بازار دکوراسیون داخلی منزل در شیراز دانست ، تنوع کاغذ دیواری ها ، دیوار پوش ها ، کفپوش ها ( پارکت و لمینت ) این مکان را به بهترین مرکز خرید و فروش دکوراسیون داخلی منزل تبدیل کرده است .


بازار کاشی و سرامیک و شیرآلات رحمت

در راسته بازار رحمت میتوان قدم زد و از انواع کاشی و سرامیک کف ساختمان و حمام گرفته تا انواع روشویی و سنگ های توالت ایرانی و خارجی دیدن کرد ، علاوه بر این ها در این بازار انواع شیرآلات لوکس نیز دیده می شود که نقش مهمی در زیبایی حمام و آشپزخانه شما دارد .


بازار کاشی و سرامیک نادر کاظمی

یکی دیگر از بازارهای کاشی و شیرآلات در شیراز راسته بازار نادر کاظمی است که نزدیک به میدان ولیعصر شیراز واقع شده و محل مناسبی برای بررسی و خرید انواع روشویی و شیراآلات بهداشتی و همچنین کاشی و سرامیک خانه است .


بازار کاشی و شیرآلات پارک قوری

راسته بازار کاشی و سرامیک پارک قوری به دلیل واقع شدن در مجاورت بلوار زرهی و بلوار پاسداران از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و برای سهولت در خرید و رفت و آمد را برای فروشندگان و خریداران کاشی و شیرآلات به ارمغان آورده است . تعداد کاشی فروشی های این راسته حدوده ۲۶ عدد می باشد .


بازار سنگ نما و کاشی امیرکبیر

انواع سنگ نما و کاشی های مورد استفاده در محوطه سازی را میتوان در این راسته بازار یافت ، سنگ هایی از جنس گرانیت و مرمر که در کنار یکدیگر به زیبایی چیده شده و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند . اکثر پیمانکاران و یا ساختمان سازها در اتمام کار ساختمان و زمانی که کار به نمای خارجی میرسد برای انتخاب سنگ نما به این بازار مراجعه می نمایند.


بازار سنگ نما و کاشی صنایع

یکی دیگر از راسته بازار های سنگ نما و کاشی شیراز را میتوان راسته بازار صنایع معرفی کرد که در بلوار صنایع قرار دارد و تقریبا غرب شیراز و شهرک های گلستان ، صدرا و گویم را نیز پوشش می دهد و کی از مراکز خرید و فروش سنگ نمای ساختمانی شیراز به شمار می آید .