بازار لوازم خانگی شیراز

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

بازار لوازم خانگی شیراز


نام راسته محدوده آدرس تعداد تقریبی فروشگاه
بازار لوازم خانگی سه راه نمازی - داریوش شیراز - محدوده خیابان توحید و سه راه نمازی و خیابان پیروزی 150
بازار فلاسک چهار راه مشیر شیراز - چهاراه مشیر 14
بازار ظروف پلاستیکی سی متری سینما سعدی شیراز - خیابان شوریده شیرازی - بین خیابان قصرالدشت و خیابان ذوالانوار ( سی متری سینما سعدی ) 18
بازار ظروف یکبارمصرف لشکری شیراز - خیابان انوری ، خیابان لشکری 7
بازار ظروف رویی بازار وکیل شیراز - بازار وکیل ، بازار روح الله 50


بازار لوازم خانگی شیراز

بازار لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه یکی از محبوب ترین بازار های هر شهر محسوب می شود و روزانه خریداران و علاقه مندان بسیاری را به سوی خود جذب می کند . از قشر دانشجو گرفته تا عروس و داماد ها همه و همه در تلاش برای تهیه وسایل زندگی و لوازم خانگی هستند از این رو مراجعه افراد با هدف خرید به این بازار ها بسیار بیشتر از دیگر بازارهاست . در زندگی امروزی نیاز به لوازم خانگی بیشتر و بیشتر شده است برای مثال ؛ اکثر نمیتوانند زندگی بدون یخچال را تصور کنند و یا برای مثال زندگی بدون آبگرم کن در شهر ها و خانه های شهری بخصوص آپارتمان ها که نمیتوان به روش دیگری آب را گرم کرد ، بسیاری از افراد هم که میگویند بدون تلویزیون نمیتوانیم زندگی کنیم . پس میتوان گفت که با توجه به نوع زندگی و مدرن تر شدن زندگی بشر نیاز به تکنولوژی بیشتر میشود خصوصا آن بخش از تکنولوژی که باعث راحت تر کردن کارها و زندگی ما می شود مثل لوازم خانگی.


بازار های لوازم خانگی در شیراز

بزرگترین راسته بازار لوازم خانگی شیراز را میتوان راسته سه راه نمازی و خیابان داریوش معرفی کرد ، این راسته بازار لوازم خانگی از خیابان پیروزی شروع شده و به سه راه نمازی می رسد سپس از خیابان لطفعلی خان زند میگذرد و به خیابان داریوش میرسد و ادامه میابد ، بازار لوازم خانگی سه راه نمازی و داریوش تقریبا یو ( U ) شکل است و بزرگترین مرکز خرید و فروش لوازم خانگی در شیراز است .


بازار فلاسک چهار راه مشیر

این بازار که در نبش چهارراه مشیر قرار دارد بیشترین فلاسک فروشی ها را در خود جای داده و تمامی لوازم فلاسک مثل شیشه فلاسک ، قابل بیرونی و درب فلاسک را میتوان در آن یافت ، همچنین تنوع فلاسک های این راسته بازار باعث میشود سلایق بیشتری را پوشش دهد و به مرکز خرید و فروش فلاسک در شیراز بدل شود .


بازار ظروف پلاستیکی

ظروف پلاستیکی بخشی مهم از لوازم خانه و آشپزخانه به حساب می آید و وجود این ظروف و وسایل پلاستیکی در تکمیل لوازم آشپزخانه نقش مهمی را ایفا می کند ، راسته بازار ظروف پلاستیکی و مرکز خرید لوازم آشپزخانه شیراز در خیابان شوریده شیرازی ( ۳۰ متری سینما سعدی ) قرار دارد .


بازار ظروف رویی بازار وکیل

ظروف رویی از دیگر ظروفی هستند که در اکثر خانه ها و آشپزخانه ها هنوز هم به چشم میخورند و بسیاری بر این عقیده اند که پخت غذا در ظروف رویی برای بدن سودمند است ، بعضی از افراد هم که برای نیمرو درست کردن ظروف رویی را به هر ظرف دیگری ترجیح می دهند . بازار روح الله که در بازار وکیل قرار دارد مرکز خرید و فروش ظروف رویی در شیراز است ، از سیخ و لیوان روئی گرفته تا قابلمه و بشقاب رویی همه و همه در این بازار پیدا میشود .


بازار ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبارمصرف در شهر های بزرگ و صنعتی استفاده بیشتری دارند زیرا تعداد کارگاه ها و افرادی که غذای خود را از بیرون سفارش می دهند بسیار بیشتر از شهر های کوچک غیر صنعتی است . شیراز هم یک شهر بزرگ و صنعتی است که افراد بسیار زیادی در طول روز غذای خود را از رستوران ها سفارش میدهند و در ظروف یکبارمصرف تحویل میگیرند . بازار اصلی و مرکز خرید و فروش ظروف یکبار مصرف شیراز در خیابان لشکری است . راسته بازار ظروف یکبار مصرف لشکری بین خیابان انوری و توحید ( داریوش ) قرار دارد .