بازار پوشاک و کفش شیراز

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

بازار پوشاک و کفش شیراز


نام راسته محدوده آدرس تعداد تقریبی فروشگاه
بازار کفش چهار راه خیرات شیراز - چهارراه خیرات - خیابان لطفعلی خان زند - بین خیابان وصال و خیابان قاآنی 100
بازار کفش مجلسی مشیر فاطمی شیراز - خیابان انقلاب ( مشیر فاطمی ) - بین خیابان معدل و چهارراه پارامونت 60
بازار کت و شلوار سمیه شیراز - بلوار آزادی - خیابان سمیه 60
بازار کت و شلوار مشیر فاطمی شیراز - خیابان انقلاب ( مشیر فاطمی ) - بین خیابان معدل و چهارراه پارامونت 60
بازار مانتو پاساژ قائم شیراز - خیابان انقلاب ( مشیر فاطمی ) - پاساژ قائم ، پاساژ شیراز 70


بازار پوشاک و کفش شیراز

بازار پوشاک و کفش شیراز در نوع خود منحصر به فرد است زیرا هر راسته بصورت جداگانه و یا نزدیک به هم قرار دارند بطور مثال : راسته بازار کفش مجلسی با راسته کت و شلوار فروشی شیراز در یک خیابان و هر کدام در یک سمت قرار دارند از این رو افراد برای خرید هر کدام میتوانند در راسته مورد نظر خود قدم بزنند و از کالاهای مختلف دیدن کنند . در ادامه مطلب هر یک از بازار های پوشاک و کفش شیراز را معرفی می کنیم .


بازار کفش چهارراه خیرات

این بازار بزرگ مرکز خرید و فروش انواع کفش زنانه مردانه و بچگانه در شیراز است که در طول خیابان لطفعلی خان زند بین خیابان وصال و خیابان قاآنی گسترده شده است و راسته های کفش فروشی را در خود جای داده.

بیشتر بدانید


راسته کفش مجلسی شیراز

بازار کفش مجلسی مشیر فاطمی در خیابان انقلاب شیراز واقع شده که بزرگترین مرکز خرید کفش مجلسی شیراز است و انواع کفش مجلسی زنانه ، مردانه و بچگانه در این راسته بازار کفش موجود می باشد . مرکز خرید کفش مجلسی مردانه مشیر فاطمی روبروی بازار کت و شلوار مشیر فاطمی قرار گرفته و درست راسته بازار کفش زنانه مشیر روبروی بازار مانتو زنانه است که خرید البسه و پوشاک را برای افراد بسیار آسان می کند .

بیشتر بدانید


بازار کت و شلوار سمیه

معمولا بهترین لباس در مراسم رسمی برای آقایان کت و شلوار است که مجموعه ای از لباسهای دوخته شده از یک پارچه می باشد و معمولا با یک پیرآهن یقه دار و یک عدد کراوات پوشیده می شود . دو بازار کت و شلوار در شیراز وجود دارد یکی راسته کت و شلوار سمیه و دیگری راسته کت و شلوار مشیر فاطمی که هر دو بزرگترین مراکز خرید و فروش کت و شلوار در استان فارس هستند .

بیشتر بدانید


بازار کت و شلوار مشیر فاطمی

راسته بازار مشیر فاطمی بسیاری از کت و شلوار فروشی های شیراز را در خود جای داده و در موقعیت بسیار مناسبی از لحاظ شهری و در قلب تجاری شیراز قرار دارد و مرکز خرید کت مردانه است.

بیشتر بدانید


بازار مانتو پاساژ قائم

مانتو که یکی از البسه های مهم و پوشاک محبوب بانوان است چند راسته بازار دارد که در این مطلب به پاساژ قائم پرداخته ایم ، پاساژ قائم در خیابان انقلاب بین فلکه ستاد و چهارراه پارامونت واقع شده است و یکی از مراکز خرید مانتو در شیراز محسوب می شود .

بیشتر بدانید