بازار مبلمان و سرویس خواب شیراز

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

بازار مبلمان و سرویس خواب شیراز


نام راسته محدوده آدرس تعداد تقریبی فروشگاه
بازار مبلمان و سرویس خواب وصال شیراز - خیابان وصال 100
بازار مبلمان و سرویس خواب همایونی شیراز - خیابان همایونی 80


بازار مبلمان و سرویس خواب شیراز

مبلمان و سرویس خواب از اجزای اصلی لوازم یک خانه محسوب می شوند . مبلمان برای سالن پذیرایی و در اتاق های نشیمن نقش بسیار مهمی را چه از نظر راحتی و چه از نظر زیبایی ایفا می کند . سرویس خواب مهمترین بخش یک اتاق خواب به حساب می آید و هر اتاق چه کوچک باشد و چه بزرگ لازم است که یک سرویس خواب داشته باشد . برای انتخاب مبل و یا تخت خواب بسیاری از فروشگاه ها شما را در انتخاب مناسب ترین مبلمان و یا سرویس خواب منطبق با طراحی خانه شما یاری میکنند و یا اینکه میتوانید از دفاتر مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی برای انتخاب و چینش اینجور وسایل کمک بگیرید .در ادامه شما را با بازار های مبلمان و سرویس خواب در شیراز آشنا خواهیم کرد .


سرویس خواب عروس یکی از لوازم مهم در جهیزیه به شمار می آید که باید در انتخاب آن بسیار دقت شود و علاوه بر اینکه به متریال و جنس تخت و آینه باید توجه کنیم نکاتی دیگر مانند رنگ و طرح مناسب آن نیز بسیار حائز اهمیت هستند چون در کیفیت خواب تاثیر بسزایی دارند و میتوانند آرامش بخش و یا ضد آرامش باشند . سرویس خواب کودک هم همینطور ، باید به طرح و رنگ آن بسیار دقت کرد و با توجه به جنسیت کودک تهیه شود تا خوابی راحت و آرامش خیال را برای فرزند دلبندتان به ارمغان بیاورد .



بازار مبلمان و سرویس خواب وصال

در شیراز سه بازار بزرگ مبلمان و سرویس خواب وجود دارد که یکی از آنها راسته بازار مبل و سرویس خواب وصال است . این مرکز خرید و فروش مبلمان و سرویس خواب در خیابان وصال قرار دارد که دوطرف خیابان را به خود اختصاص داده و برخی نمایندگی های تشک و خوشخواب هم در بین فروشگاه های آن دیده می شود .



بازار مبلمان و سرویس خواب همایونی

راسته بازار همایونی خود یکی از مراکز خرید و فروش سرویس خواب و مبلمان در شیراز است که در دوطرف خیابان همایونی جای گرفته و این منطقه وسیع را به خود اختصاص داده بطوری که بعضی از فروشگاه ها چسبیده به کارگاه ساخت مبلمان و سرویس خواب هستند .



بازار مبل شهرک دستغیب

بسیاری از فروشگاه هایی که در خیابان وصال و یا همایونی مشغول به فعالیت هستند کارگاه اصلیشان در شهرک دستغیب قرار دارد و اکثر این کارگاه ها قسمتی را هم به فروشگاه اختصاص داده اند از این رو شهرک دستغیب هم به یکی از مراکز خرید مبلمان و سویس خواب تبدیل شده است .