بازار کالای پزشکی شیراز

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

بازار کالای پزشکی شیراز


نام راسته محدوده آدرس تعداد تقریبی فروشگاه
بازار عینک و لنز (آفتابی و طبی) ۲۰ متری سینما سعدی شیراز - خیابان هفت تیر ، و بلوار زند بین خیابان هفت تیر و خیابان فقیهی 40
بازار کفش و کالای پزشکی فقیهی شیراز - بلوار کریم خان زند ، خیابان فقیهی 30



بازار کالای پزشکی و عینک طبی در شیراز

شهر شیراز به یکی از قطب های پزشکی کشور معروف است و تعداد بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی و همینطور مطب های بسیار معروف و دکتر های مهم و مطرح کشور در آن بسیار است ، و تقریبا بیشتر مطب ها و بیمارستان ها در بلوار کریمخان زند و اطراف آن مثل خیابان فقیهی و میدان نمازی قرار دارند . مواد مصرفی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران و در برخی موارد بیمارستانها از فروشگاه های کالای پزشکی و لوازم آزمایشگاهی نزدیک بلوار زند تهیه میشود که در خیابان های فقیهی و هفت تیر ( ۲۰ متری ) قرار دارند و خیابان فقیهی به راسته بازار کالای پزشکی معروف است و خیابان هفت تیر هم مرکز خرید و فروش انواع عینک طبی و آفتابی و همچنین لنز طبی و رنگی در شیراز است .


فروشگاه های کالا و تجهیزات پزشکی وقتی در نزدیکی بیمارستان ها و داروخانه ها قرار میگیرند فروششان بسیار افزایش یافته و کالا و خدمات بهتری را به بیماران ارائه می دهند ، قرار گیری چند فروشگاه کالای پزشکی و کفش طبی در کنار یکدیگر و در یک راسته بازار این مزیت را برای مشتریان بوجود می آورد که بتوانند کالای مورد نظر خود را بهتر جست و جو کنند و یا از میان کالا های موجود در فروشگاه ها بهترین و مناسب ترین کالای پزشکی را نسبت به بودجه و نوع مصرف خود خریداری کنند . در ادامه به مراکز فروش کالای پزشکی و عینک طبی در شیراز می پردازیم .



بازار عینک و لنز طبی و آفتابی شیراز

به دلیل تمرکز بیشتر مطب های چشم پزشکی در بلوار زند و خیابان هفت تیر ( بیست متری سینما سعدی ) ، تعداد فروشگاه های عینک و لنز طبی در این منطقه بیشتر از سایر نقاط شیراز است و خیابان هفت تیر و قسمتی از بلوار زند را به بازار عینک آفتابی و طبی شیراز تبدیل کرده است . در اکثر این فروشگاه ها تست های تشخیص بینایی و یا شماره چشم انجام میشود و مشتریان میتوانند فریم مورد نظر خود را انتخاب نموده و سفارش شیشه عینک را به فروشنده بدهند . تمامی این عینک فروشی ها عینک های آفتابی و لنز های رنگی هم موجود دارند و با ارائه مشاوه در انتخاب عینک مناسب مشتریان را یاری میکنند .



بازار کالای پزشکی شیراز

خیابان فقیهی مرکز خرید کالای پزشکی در شیراز است که به دلیل نزدیکی به بیمارستان های فقیهی ، بیمارستان نمازی ، درمانگاه امام رضا و بسیاری درمانگاه و مراکز پزشکی و تشخیص بیماری یکی از بازار های پر رونق و همیشه زنده شیراز لقب گرفته . بسیاری از بیماران و یا همراهان آنها گاهی در امر خرید از این فروشگاه های لوازم پزشکی به دلیل شلوغی و یا نبود جای پارک دچار مشکل می شوند ، تیم شیراز لایـو با بررسی این مشکلات و ارائه راه حل ، شما مشتریان و همشهریان عزیز را در امر جست و جو ، انتخاب و خرید کالا و تجهیزات پزشکی از بازار فقیهی یاری میکند . اکنون شما میتوانید با مراجعه به صفحه فروشگاهی هر یک از این مغازه های موجود در خیابان فقیهی و یا سایر نقاط شهر کالای مورد نظر خود را بیابید و اطلاعات هر کالا را مطالعه کنید و به آسانی و بصورت آنلاین خرید کنید و درب منزل یا مراکز پزشکی تحویل بگیرید .