مرکز خرید حافظ شیراز

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

مرکز خرید حافظ شیراز

مجتمع تجاری حافظ پروژه ساخت مجتمع تجاری حافظ در زمان خود و در نوع خود یک شکوفایی بسیار بزرگ برای شهر شیراز هم بلحاظ اقتصادی و هم از نظر زیبایی بافت شهری بود و حدود ۱۰ سال به طول انجامید . شروع به ساخت مجتمع تجاری حافظ در ۲۲ بهمن سال ۱۳۶۷ در زمینی تقریبی ۶۹۶ متر مربع در خیابان عفیف آباد انجام شد که امروزه یکی از شلوغ ترین خیابان های شهر شیراز است و در تاریخ ۲۱ مهر ماه سال ۱۳۷۷ یعنی تقریباً ده سال بعد به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت .



موقعیت شهری :

این مجتمع در نزدیکی چندین جاذبه تاریخی و فرهنگی شهر شیراز قرار دارد و همین مزیت باعث شده که در میان گردشگران محبوب و مشهور باشد . همچنین این مجموعه با قرار گرفتن در یکی از پر رفت و آمد ترین خیابان های شهر شیراز ، خود تبدیل به یک جاذبه گردشگری و بازار گردی شده است ، فست فودها و بستنی فروشی های رو بروی مجتمع به جذایبت این خیابان و تجربه گردشگری می افزایند و باعث شلوغتر شدن و رونق هر چه بیشتر این مجتمع های تجاری می شوند . طوری که یک گردشگر می تواند به مکان تاریخی و موزه نظامی باغ عفیف آباد برود و سپس برای غذا خوردن به این فست فودها و رستوران ها بیاید و سپس به بازار گردی بپردازد ، وبا یک تیر چند نشان بزند . با توجه به مسئله ترافیک و آلودگی هوا این روش گردشگری و بازار گردی برای محیط شهری و محیط زیست بسیار بهتر است چون میتوان بدون اینکه از وسیله نقلیه استفاده شود به چند مکان تاریخی ، بازار و رستوران ، در بازه زمانی کوتاهی سر زد و از مزایای درکنار هم بودن آنها استفاده کرد .



بخش تجاری:

در بخش تجاری این مجموعه شاهد خودنمایی بسیاری از برند ها هستیم و به دلیل نزدیکی به مجتمع های تجاری ستاره فارس و مجتمع تجاری سعدی میتوان تفاوت قیمتی کالا های مورد نیاز را بررسی و بهترین خرید را انجام داد و از بازار گردی لذت برد .

این مجموعه دارای زیربنایی بالغ بر ۱۰۰۰۰ متر مربع و دارای ۵۷ عدد مغازه و ۱۸ عدد آپارتمان تجاری است .



امکانات :

این مجموعه از امکاناتی نظیر دو طبقه پارکینگ اختصاصی ، آسانسور ، پله برقی سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی ، سیستم اعلام و اطفای حریق ، سیستم برق اضطراری و غیره ... بهره می برد .


آدرس :

خیابان عفیف آباد ، نبش خیابان عرفان منش

تلفن : ۰۷۱۳۶۲۷۳۷۲۱

سایر مراکز خرید مدرن شهر شیراز :

مجتمع تجاری نگین فارس
مجتمع تجاری خلیج فارس
مجتمع تجاری هامون
مجتمع تجاری زیتون
مجتمع تجاری سلطانیه