مجتمع تجاری سلطانیه

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

مجتمع تجاری سلطانیه

مجتمع تجاری سلطانیه

مجتمع تجاری سلطانیه یکی از مراکز خرید شهر شیراز است که در میدان مطهری ، ابتدای قدوسی شرقی قرار دارد . این مجموعه در ۹ طبقه با زیربنای ۵۰۰۰ متر مربع ساخته شده که دارای ۸۰ عدد واحد تجاری است .

با توجه به قرار گرفتن این مرکز خرید در بلوار قدوسی شرقی و نزدیکی آن به چند رستوران و کافی شاپ و قنادی معروف شیراز این مجموعه مورد توجه بسیاری از بازدید کنندگان قرار گرفته و تجربه خوبی از خرید را به همراه صرف غذاها و و نوشیدنی های متنوع برای کاربران بوجود می آورد .

این مجتمع تجاری لوکس و مدرن در یکی از مناطق بسیار خوب شهر شیراز قرار دارد و دسترسی آسانی به خیابان های قدوسی شرقی ، قدوسی غربی ، خیابان ستارخان و خیابان زرگری دارد ، و به منظور رفع نیاز های شهروندان این منطقه ساخته شده و انواع کسب و کارها را در خود جای داده است . این مجموعه از ساعت ۹ الی ۲۲ همه روزه پذیرای شهروندان و بازدیدکنندگان است .

یکی دیگر از خصوصیات این مجتمع تجاری داشتن فضای ورزشی است که در زیر زمین این مجموعه قرار دارد و ساعات فعالیت این باشگاه ورزشی از ساعت ۶ ال ۲۴ می باشد که امکاناتی نظیر : سونا ، جکوزی ، بدنساسی ، ماساژ و مشاوره را دارد .



این مرکز خرید با داشتن مغازه های مختلف و اجناس و خدمات متنوع تبدیل به یکی از مجتمع های تجاری مهم شهر شده است .


نمای داخلی مجتمع تجاری سلطانیه


این مجتمع از نظر موقعیت تجاری در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده است و می تواند منطقه وسیعی را پوشش دهد و نیاز شهروندان آن ناحیه و حتی نواحی اظراف را برآورده سازد ، این مجموعه با داشتن انواع اجناس و ارائه انواع خدمات همه روزه پذیرای تعداد زیادی از بازدید کنندگان و شهروندان شیرازی ست .


در این مجموعه :

انواع پوشاک ، ساعت ، جواهرات ، عطر و ادکلن ، مواد و لوازم بهداشتی ، موبایل ، رستوران ، آرایشگاه و غیره ... وجود دارد .


سالن بندسازی مجتمع تجاری سلطانیه


آدرس : فارس ، شیراز ، میدان مطهری ، ابتدای قدوسی شرقی

مجتمع های تجاری و مراکز خرید شیراز :

مجتمع نگین فارس
مجتمع تجاری ستاره فارس
مجتمع تجاری حافظ
مجتمع تجاری هامون
مجتمع تجاری پی سی سنتر PC CENTER