اتفاق‌های خوش صنعتی فارس در راه است

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

اتفاق‌های خوش صنعتی فارس در راه است 21 آبان 1399

اتفاق‌های خوش صنعتی فارس در راه است


از اعتبار 5/12میلیاردی برای تکمیل منطقه ویژه اقتصادی جهرم تا سرمایه گذاری ایدرو در مناطق محروم استان
استاندار فارس در سفر یک روزه خود به تهران به پیگیری مسائل مختلف استان و رایزنی برای رفع مشکلات در سطح ملی پرداخت. موضوعات متعددی از جمله آیین بهره برداری از طرح های گازرسانی استان، تامین سرمایه در حوزه مسکن، توسعه شهرک های صنعتی،
راه اندازی بعضی صنایع تازه تاسیس و سرمایه گذاری در مناطق محروم استان از جمله محورهای مذاکرات استاندار فارس در دیدارهای خود با مسئولان مربوطه بود..

تکمیل و توسعه شهرک های صنعتی استان
رحیمی در این سفر در دیداری با مهندس مصاحب، سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران داشت و درباره تقویت زیرساخت‌های شهرک های صنعتی استان، تکمیل شهرک‌های نیمه تمام، تسهیل واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی، استفاده از مدل‌های مالی جدید برای تامین و انتقال انرژی آب، برق و گاز به شهرک‌های صنعتی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد مذاکره قرار گرفت و تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد.

موافقت با سرمایه گذاری ایدرو در حوزه صنایع فارس
استاندار فارس همچنین در جلسه ای با مهندس صالحی نیا، مدیرعامل ایدرو( سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) رایزنی‌های موثری در زمینه راه اندازی کارخانه لاستیک سنگین با مشارکت بخش خصوصی، راه اندازی کارخانه تولید کاغذ از سنگ در خرامه و همچنین در شهرستان‌های دیگری که متقاضی این امر وجود داشته باشد، انجام و موافقت هایی در این زمینه حاصل شد.

تامین اعتبار5/12میلیاردی برای تکمیل منطقه ویژه اقتصادی جهرم
تامین اعتبار 12.5میلیارد تومانی برای تکمیل منطقه ویژه اقتصادی جهرم از دیگر دستاوردهای این دیدار بود همچنین مقرر شد مجموعه مدیریت استان در زمینه زیرساخت های مورد نیاز این شهرک اقدامات لازم را انجام دهد. سرعت بخشیدن به آغاز تولید انواع چراغ های ال ای دی صنعتی، ضد انفجار و روشنایی خیابان در کارخانه تولید لامپ های فتو الکتریک پارس که در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ایجاد شده و حل مباحث حقوقی و دانش فنی طرح تولید انواع ایمپلنت ها در سایت شیراز از دیگر مواردی بود که دکتر رحیمی درخصوص آن با رئیس ایدور به توافق رسید.

ایدرو در مناطق محروم استان فارس سرمایه گذاری می کند
نماینده عالی دولت در استان فارس در رایزنی های خود با مهندس صالحی نیا پیشنهاد سرمایه گذاری ایدرو در مناطق محروم استان فارس را مطرح کرد که با موافقت رئیس این سازمان مقرر شد پروژه‌های قابل اجرا در این مناطق از سوی استانداری و صنعت و معدن استان معرفی و با مشارکت بخش خصوصی، سرمایه‌گذاری های لازم در این زمینه انجام شود.

 

منبع : خبر جنوب