"تأکید استاندار فارس بر استفاده متولیان انتخابات از دانش و تجربیات گذشته"

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

"تأکید استاندار فارس بر استفاده متولیان انتخابات از دانش و تجربیات گذشته" 10 دی 1402

"تأکید استاندار فارس بر استفاده متولیان انتخابات از دانش و تجربیات گذشته"

استاندار فارس تأکید کرد که برای تحقق چهار اصل مهم مورد انتظار از سوی مقام معظم رهبری در انتخابات پیش‌رو، متولیان برگزاری انتخابات باید از دانش و تجربیات گذشته بهره‌برداری نمایند.
بر اساس گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه در جلسه با اعضای ستاد انتخابات استان فارس گفت که انتخابات در بسیاری از کشورها به عنوان ابزاری مؤثر برای تحقق مردم‌سالاری و نشان‌دهنده خواست مردم در تصمیم‌گیری‌های سیاسی است.

وی افزود که برای دستیابی به امنیت کامل، رقابت واقعی و سلامت حقیقی در انتخابات، که تأثیر زیادی در مشارکت پرشور مردم دارد، لازم است تجربیات و دانش متولیان برگزاری انتخابات به کار گرفته شود.
استاندار فارس با تأکید بر اهمیت نظام مدیریت دانش در سازمان‌ها، گفت که این نظام به کارکنان کمک می‌کند تا با دسترسی به اطلاعات، دانش و تجربیات لازم، تصمیم‌گیری‌های صحیح و سریع داشته باشند و از این رو، برای حمایت از فرآیند برگزاری انتخابات پیش‌رو، استفاده از نظام جامع مدیریت دانش سازمانی ضروری است.

در پایان، وی اظهار داشت که برای دستیابی به مردم‌سالاری دینی و تحقق منویات رهبری در امر انتخابات، متولیان برگزاری انتخابات در استان فارس موظف هستند تا با شناسایی افراد دارای دانش و تجربه بالا، مستندسازی و به اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات آن‌ها، و به کارگیری این دانش و تجربه در انتخابات پیش‌رو، زمینه‌های لازم برای توسعه و بهبود فرآیندهای انتخاباتی را فراهم آورند.