تصویب مصوبات مهم در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

تصویب مصوبات مهم در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز 11 دی 1402

تصویب مصوبات مهم در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز


شیراز - خبرگزاری تسنیم: در یکصد و چهل و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر شیراز، که با حضور محمدحسن اسدی، شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد، تصمیمات مهمی به تصویب رسید.

سید ابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن، یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و تأکید کرد که شخصیت‌هایی مانند سلیمانی، مقام حضرت زهرا(س) را به خوبی درک می‌کردند.

در این جلسه، نامه فرمانداری در خصوص اصلاح مصوبه آیین‌نامه ارزش معاملاتی ساختمان، موضوع تبصره 11 ماده 100 قانون شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و با 12 رای موافق تصویب شد.

همچنین، موضوعاتی همچون مساعدت به بیمارستان روانپزشکی جنت و بازسازی کف پوش سالن چندمنظوره شهید حسن هوشیار مورد توجه قرار گرفت و تصویب شد. شهرداری شیراز برای تعمیر و بازسازی این سالن مجاز شناخته شد.

علاوه بر این، تکمیل ساختمان بیمارستان روانپزشکی جنت در ردیف‌های بودجه سال 1403 بررسی خواهد شد.

برگزاری جشنواره زن و رسانه با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تأسیس دبیرخانه دائمی این رویداد در شهرداری نیز مورد توافق قرار گرفت و با 11 رای موافق به تصویب رسید.

در انتها، لایحه‌ای درخصوص نحوه اخذ و اعمال هزینه خدمات تجاری مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید، که طبق آن زمین‌هایی با کاربری تجاری تا تاریخ 29/12/1401 از برخی عوارض معاف شدند.

این جلسه نشان‌دهنده توجه ویژه شورای اسلامی شهر شیراز به مسائل مختلف شهری و تلاش برای پیشبرد اهداف توسعه شهری است.