شیراز، میزبان بزرگترین رویداد گردشگری و صنایع دستی کشور: افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

شیراز، میزبان بزرگترین رویداد گردشگری و صنایع دستی کشور: افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس 14 دی 1402

شیراز، میزبان بزرگترین رویداد گردشگری و صنایع دستی کشور: افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس

شیراز - خبرگزاری آرمانشهر: در مراسمی باشکوه، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی فارس افتتاح شد. به گفته آقای مقدسی، دبیر این نمایشگاه، این رویداد نتیجه همکاری و هم افزایی بخش‌های خصوصی و دولتی است.

آقای مقدسی در این آیین تأکید کرد که هدف از برگزاری این نمایشگاه، ایجاد رویدادی شایسته شهر شیراز و به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) است. وی افزود: "سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی فارس، بزرگترین رویداد در زمینه گردشگری و صنایع دستی کشور محسوب می‌شود."

در این مراسم، آقای مقدسی از تلاش‌های معاونت گردشگری استانداری فارس، مدیرکل میراث فرهنگی فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی فارس و مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری فارس در برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.

نمایشگاه گردشگری پارس و صنایع دستی فارس از ۱۳ تا ۱۶ دی، در شهرک گلستان و در نمایشگاه بین‌المللی فارس برپا خواهد بود و بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از آن بازدید نمایند. علاوه بر این، این رویداد شاهد اولین رونمایی از گردشگری خوراک جنوب کشور و برپایی میز ملی عشایر خواهد بود.