"ایجاد بیش از 7 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس"

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

"ایجاد بیش از 7 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس" 17 دی 1402

"ایجاد بیش از 7 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس"

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، در گفتگو با خبرگزاری تسنیم در شیراز، از ایجاد بیش از 7 هزار فرصت شغلی در 9 ماهه امسال خبر داد. وی تاکید کرد که این اقدامات در راستای توانمندسازی مددجویان و نیازمندان دهک‌های 1 تا 5 جامعه صورت گرفته است.

به گزارش آقای موصلی، از این تعداد فرصت‌های شغلی، 3 هزار مورد متعلق به بانوان کارآفرین بوده و اشتغال‌های ایجاد شده عمدتا در زمینه‌های قالی‌بافی، صنایع دستی، خدمات توزیعی و آرایشگری هستند. او همچنین از پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج به ارزش بیش از 108 میلیارد تومان به مددجویان خبر داد.

موصلی در ادامه افزود که کمیته امداد توانسته است با حمایت خیرین، به بیش از 37 هزار فرزند ایتام و محسنین کمک‌های مالی قابل توجهی ارائه دهد. وی با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در ایجاد حرفه و شغل، خاطرنشان کرد که بیش از 2 هزار نفر از مددجویان آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

این گزارش نشان می‌دهد که کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان، گام‌های بلندی برداشته و در حال حاضر نیز به دنبال رفع نیازهای مددجویان در زمینه‌های مختلف از جمله اشتغالزایی و تامین جهیزیه است."