مجتمع تجاری ستاره فارس

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

مجتمع تجاری ستاره فارس

مجتمع تجاری تفریحی ستاره فارسمجتمع تجاری ستاره فارس که در شهر شیراز در خیابان عفیف آباد و در مجاورت دو مجتمع تجاری دیگر با نام های حافظ و سعدی قرار گرفته و زمینی با مساحت ۵۵۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده و زیربنایی حدوداً ۴۳۰۰۰ متر مربعی و ۹ طبقه ارتفاع دارد ، که ۳ طبقه از آن به عنوان پارکینگ و با قابلیت گنجایش نزدیک به ۵۰۰ اتوموبیل است که برای دسترسی از ۲ رَمپ به موازات یکدیگر در ضلع شرقی پارکینگ مجتمع برای آمد و شد و دسترسی به طبقات بهره می برد ، واحد های تجاری این مجتمع تجاری زیبا و معروف شیراز در ۳ طبقه و بر روی پارکینگ قرار دارند و دارای ۴۰۰ واحد تجاری می باشد.

پارکینگ این مجتمع دارای سرویس بهداشتی جهت رفاه حال کاربران و راه پله و آسانسور برای دسترسی هر چه آسانتر بین طبقات و پارکینگ است .

در طراحی طبقات تجاری این مجموعه برای بهبود ارتباط بصری بین هر طبقه از فضا های دایره ای شکل به اسم وُید استفاده شده که علاوه بر زیبایی بخشیدن الگوی رفتاری کاربران را نیز تغییر میدهد ، هر طبقه دارای ۳ محور موازی غربی و شرقی است که به موازات یکدیگر قرار دارند و هر سه محور در ابتدا و انتها و میانه راه به یکدیگر متصل میشوند و ارتباط می یابند .


نمای خارجی مجتمع تجاری تفریحی ستاره فارس


تجاری:

( هر وُید ( void ) فضا های دایره ای شکل ) ۲ عدد پله برقی را درون خود جای داده اند که با احتساب هر طبقه ۲ وُید و تعداد طبقات که ۳ عدد هست می شود ۱۲ عدد پله برقی که برای ارتباط بین طبقات تجاری و ایجاد ارتباط بصری نیز می شود و به محیط زیبایی می بخشد و فضا را بزرگتر نشان می دهد .

بخش تجاری متجمع تجاری ستاره فارس



تفریحی:

بخش تفریحی که در طبقه فوقانی بخش تجاری قرار دارد ، دارای شهربازی بسیار خوبی است که در ضلع غربی این مجموقه قرار گرفته و دارای بیلیارد و بولینگ و بازی های کامپیوتری و شبیه ساز و وسایل مخصوص بازی کودکان است ، در ضلع دیگر طبقه تفریحی غرفه های تهیه غذا و اصطلاحاً فست فود قرار دارد که دسترسی به آن ، هم از طریق بخش سرگرمی و هم بصورت مجزا از طریق پله و آسانسور در ظلع جنوب شرقی مجتمع صورت می گیرد .


شهر بازی مجتمع تجاری تفریحی ستاره فارس


رستوران و مسکونی

طبقات هشتم و نهم این مجموعه در ۲ طبقه در قسمت ظلع غربی واحد های مسکونی و در ظلع شرقی رستوران قرار دارد .

در مجاورت واحد های مسکونی حیاطی مرکزی تعبیه شده که فضایی روح بخش و نشاط آور به ارمغان می آورد و علاوه بر آن، نور مناسب و فضای سبز مورد نیاز واحد ها را تامین می کند و باعث ایجاد روابط صحیح همسایگی می شود.

.

رستوران مجتمع تجاری تفریحی ستاره فارس


رستوران مجتمع تجاری ستاره فارس در دو طبقه هشتم و نهم طراحی شده که در طبقه هشتم به دلیل اینکه سالن در امتداد شمالی جنوبی طراحی شده منظره ای وسیع از شهر شیراز را به نمایش می گذارد و از طریق پلکانی به رستوران طبقه نهم که استوانه ای شکل طراحی شده راه می یابد.


سایر مراکز خرید مدرن شهر شیراز :

مجتمع تجاری خلیج فارس
مجتمع تجاری نگین فارس
مجتمع تجاری آفتاب فارس
مجتمع تجاری زیتون
مجتمع تجاری هامون
مجتمع تجاری سلطانیه