مجتمع تجاری زیتون

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

مجتمع تجاری زیتون

مجتمع تجاری زیتونمجتمع تجاری زیتون که در چهار راه پارامونت ابتدای خیابان انقلاب شیراز قرار دارد بزرگترین مجتمع تجاری ( در محدوده شهری ) شیراز است که بسیاری از مایحتاج مردم این شهر را فراهم می آورد و بدلیل نزدیکی به بازار ها و راسته های اصلی شیراز و قرار گیری در مرکز شهر و با زیربنای بیشتر از ۶۰,۰۰۰ متر مربع و معماری داخلی و خارجی زیبا و نور پردازی نسبتا خوب و قابلیت گنجایش بیش ۵۰۰ خودرو در پارکینگ سه طبقه خود و نزدیکی به بازار بزرگ شیراز و همچنین بازار وکیل برای کاربران خود این امکان را به وجود می آورد که بتوانند مقایسه قیمتی خوب و دسترسی راحت تر را به کالا های مورد احتیاج خود داشته باشند که این امر این مجموعه تجاری را به یکی از معروفترین و پرطرفدار ترین مجتمع های تجاری شهر بدل ساخته که توانسته است در پایداری اقتصادی شهر شیراز اثر مثبت بگذارد .

این مجتمع دوازده طبقه ای شش آسانسور و تعداد بیست و دو عدد پله برقی برای جابجایی بین طبقات دارد و از نظر ارتفاع یکی از بلند ترین مجموعه های تجاری شهر شیراز است و در پنج طبقه آن حدود ۴۵۰ عدد واحد تجاری قرار دارد که سقف این طبقات با وُید های بسیار زیبا کار شده که منظره ای چشم نواز را برای کار بران بوجود می آورد.

پارکینگ این مجموعه ۳ طبقه را بخود اختصاص داده است که قابلیت گنجایش بیش ۵۰۰ دستگاه اتومبیل را داراست. این مجتمع تجاری عظیم در طبقات تجاری ، اداری ، رستوران ، کافی شاپ و شهر بازی خود از سامانه های سرمایشی و گرمایشی مرکزی بهره می برد که هوای داخل مجتمع را دلپذیر و تازه نگه می دارد که این خصوصیات مجموعه تجاری زیتون فارس را به یکی از مکان های گردشگری شهر شیراز تبدیل کرده و در این سالها میزبان گردشگران بسیاری از اقسا نقاط کشور و حتی گردشگران خارجی بوده است .

نکته حائز اهمیت در محل احداث این مجتمع بزرگ این است که در قلب تجاری شهر و نزدیک بازار بزرگ قرار گرفته ، که خریداران و علاقه مندان به خرید را که بیشتر تمایل به قدم زدن و دیدن بازار و لذت بردن از محیط بازار و مقایسه قیمت ها و اجناس را دارند ترغیب به آمدن میکند مانند گذشته که راسته بازار ها که هر کدام اجناس مخصوص به آن راسته را میفروختند و در کنار یکدیگر قرار داشتند تا بتوانند یکدیگر را پوشش دهند و این حس خریداران را که دوس دارند مقایسه قیمتی داشته باشند و از چند بازار همزمان دیدن کنند را پاسخ می گفتند .



تجاری :

فعالیت های واحد های تجاری این مجموعه که پنج طبقه را بخود اختصاص داده عبارتند از :

کالاهای دیجیتال ، آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانه و آشپزخانه ، پوشاک ( بانوان ، آقایان ، کودکان ) ، موبایل ، لوازم تزئینی ، لوازم ورزشی ، طلا و جواهر و ...


بخش تجاری مجتمع تجاری زیتون


اداری:

۳ طبقه از ۱۲ طبقه این مجموعه بی نظیر به واحد های اداری تخصیص داده شده است که از امکانات خوبی بهره می برد و محیط اداری مناسبی را برای دفاتر مجموعه محیا کرده است .



رستوران ، کافی شاپ و فست فود:

رستوران ها و کافی شاپ ها و فست فود های این مجموعه با ایجاد محیطی دلچسب و با نشاط محل مناسبی برای استراحت ، قرار های کاری و دوستانه و صرف غذا برای کاربران است.


فست فود و رستوران های مجتمع تجاری زیتون


شهر بازی :

شهر بازی سرپوشیده با امکانات و وسایل بازی مخصوص کودکان و بزرگسالان محیطی بسیار سالم و جذاب برای تفریح و سرگرمی کاربران فراهم آورده و این امتیاز را به شهروندان می دهد که در مرکز شهر از همچین شهر بازی بهره ببرند و دسترسی راحتی را بوجود آورده .


آدرس و شماره تلفن مجتمع تجاری زیتون :

شیراز، چهارراه پارامونت ( پانزده خرداد )، مجتمع تجاری زیتون شیراز

تلفن : ۳۲۳۳۱۱۳۶ – ۰۷۱

ساعت کار مجموعه همه روزه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۰ شب می باشد.


سایر مراکز خرید مدرن شهر شیراز :

مجتمع تجاری ستاره فارس
مجتمع تجاری خلیج فارس
مجتمع تجاری نگین فارس
مجتمع تجاری پی سی سنتر
مجتمع تجاری سلطانیه