مرکز خرید پی سی سنتر

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

مرکز خرید پی سی سنتر

مجتمع تجاری پی سی سنتر

مجتمع پی سی سنتر در خیابان ملاصدرا و در کنار پاساژ ملاصدرا بزرگترین مرکز فروش لپ تاپ ، کامپیوتر و لوازم جانبی در شهر شیراز و جنوب کشور است.

قرار گیری این مجتمع بزرگ در مرکز شهر و نزدیک میدان نمازی دسترسی شهروندان را به این مرکز تجاری بسیار آسان کرده است . این مجموعه عظیم در کنار پاساژ ملاصدرا که خود مرکز فروش و تامین کامپیوتر و قطعات کامپیوتری است قرار دارد و با کمک این پاساژ معروف و قدیمی بازار بزرگی را بوجود آورده است که خریداران کامپیوتر براحتی بتوانند کیفیت ، تنوع و قیمت هر کالا را مقایسه کنند و یک خرید حسابشده و دُرست را تجربه کنند . در این مجموعه بزرگ انواع کامپیوتر ها ، لوازم جانبی و قطعات کامپیوتری ، موبایل ، کنسول های بازی و لبتاپ های استوک به معرض فروش گذاشته شده اند .

وجود برند های بزرگ و معروف در پی سی سنتر ( PC Center ) اعتبار بیشتری به این مجموعه می بخشد و شهروندان و ساکنین شیراز و استان فارس این مرکز را بعنوان یکی از مرجع های قیمتی و بروز کامپیوتر می دانند .


یکی دیگر از کسب و کار هایی که در مجتمع پی سی سنتر و همچنین پاساژ ملاصدرا بچشم می خورد تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ است و در واقع این مکان را به مرکز تعمیرات لپتاپ و قطعات کامپیوتر تبدیل کرده است ، با وجود کسب و کار هایی مثل فروش قطعات کامپیوتر و لپتاپ و تعمیرات کامپیوتر و لپتاپ در کنار هم و در یک مجموعه بسیاری از نیاز های کاربران کالاهای دیجیتال رفع می شود و در نتیجه در وقت و هزینه افراد و مشتریان اینگونه کالاها صرفه جویی می شود .

یکی از فروشگاههای مجتمع تجاری پی سی سنتر


مجتمع پی سی سنتر در سال ۸۷ ساخته شد و نمای داخلی این مجموعه بسیار زیبا و کاربر پسند است و بطوری طراحی شده که هر طبقه به وسیله پله های شیشه ای که راه رفتن بر روی آنها هیجان انگیز است به نیم طبقه بالاتر میرسند و اینگونه در هر طبقه که اسیتاده باشید بیشتر فضای نیم طبقه دیگر را میبینید که بسیار جالب است ، مجتمع پی سی سنتر دارای ۶ طبقه است که هر طبقه ۱۰ واحد تجاری دارد و در مجموع ۶۰ واحد تجاری در طبقات وجود دارد . این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی برای فروشندگان است و قابلیت گنجایش ۶۰ اتومبیل را دارد و بمنظور تخلیه بار و سهولت در حمل نقل تا انبار مغازه ها طراحی شده . آسانسور شیشه ای این مجموعه در هنگام بالا و پایین رفتن شما را با منظره ای از مغازه ها و اجناس پشت ویترین مواجه می کند و می توانید در هنگام استفاده از آسانسور طبقات دیگر را هم تماشا کنید . مجموعه دارای سیستم اعلام و اطفای حریق و دوربین مدار بسته نیز است .



امکانات رفاهی :

در این مجموعه بمنظور رفاه حال مشتریان امکانات رفاهی نظیر : آسانسور ، دفتر اطلاعات ، کافی شاپ ، سرویس بهداشتی و ... قرار داده شده است .


ساعات کاری مجتمع :
از ساعت ۹ صبح الی ۱۰:۳۰ شب


آدرس :

شیراز ، میدان نمازی ، خیابان ملاصدرا ، کوچه ۲


سایر مراکز خرید مدرن در شهر شیراز :

مجتمع تجاری حافظ
مجتمع تجاری ستاره فارس
مجتمع تجاری سعدی
مجتمع تجاری هامون
مجتمع تجاری آفتاب فارس