مرکز خرید آفتاب فارس

ShirazLive

logo لطفا منتظر بمانید...
0

مرکز خرید آفتاب فارس

مجتمع تجاری آفتاب فارس

مجتمع تجاری آفتاب فارس با زیر بنای بالغ بر ۳۳۰۰۰ متر مربع یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر شیراز است که در معالی آباد ( خیابان شریعتی ) قرار دارد و بطور میانگین حدود ۳۵۰۰ نفر در روز از این مکان دیدن می کنند ، امکانات رفاهی این مجموعه شامل پارکینگ ، آسانسور و پله برقی ، رستوران و کافی شاپ ، سرویس های بهداشتی است ، واحد های تجاری در کنار این امکانات در دسترس شما قرار دارد .



امکانات رفاهی :

پارکینگ این مجتمع تجاری با گنجایش ۵۰۰ اتومبیل در دو طبقه و با دسترسی آسانسور راحتی بازدیدکنندگان را فراهم می کند.

سیستم اعلام و اطفای حریق ، سیستم سرمایش و گرمایش ساختمان و تهویه مطلوب و نورگیر بودن فضا از ویژگی های این مجموعه است .


بخش تجاری :

واحد های تجاری مجتمع آفتاب فارس با تعداد ۲۳۷ عدد پذیرای بسیاری از برند های معروف در زمینه های مختلف مانند پوشاک ، مواد و لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم برقی و الکترونیکی ، مواد غذایی ، موبایل و کامپیوتر و غیره ... می باشد .

این مجتمع بسیار زیبا و معروف محلی شده برای بازدید گردشگران و توریست ها و روزانه افراد زیادی را برای خرید و گشت و گذار به سمت خود جذب می کند ، محل قرار گیری این مجتمع و نمای زیبا و بسیار وسیعی که دارد چشم هر رهگزری را بخود می دوزد و در خیابان معالی آباد همچون نگینی می درخشد.


نمای داخلی مجتمع تجاری آفتاب فارس



طراحی :

در طراحی مجموعه های تجاری امروزی ، فضای بصری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا باعث میشود کاربران ( بازدید کنندگان ) دید بیشتر و بهتری از مغازه ها ، طبقات و در کل بازار پیش رویشان داشته باشند ، بهمین جهت از روش های طراحی خاصی در اکثر این مجتمع های تجاری استفاده می شود .

در فضای داخلی و این مجتمع بزرگ تجاری از وُید ( void ) استفاده شده است . زمانی که وارد مجموعه می شوید با فضای باز مسطتیل شکلی روبرو میشوید که فضای بصری بسیار عالی بوجود آورده و میتوان نمایی از طبقات بالایی و پایینی را بخوبی دید پله برقی ها برای ارتباط بین طبقات در وُید ( void ) ها تعبیه شده اند.



دسترسی ها :

نزدیک به ایستگاه مترو معالی آباد و ایستگاه اتوبوس شهری است و چون در یکی از محل های پر رفت و آمد شهر قرار دارد مسیر تاکسی های زیادی از آنجا می گذرد.



آدرس پاساژ آفتاب فارس شیراز :

بلوار شریعتی، خیابان خلبانان، نبش رهبرماه

شماره تماس این مجموعه : 36354370-071


سایر مراکز خرید مدرن شهر شیراز :

مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس
مجتمع تجاری نگین فارس
مجتمع تجاری ستاره فارس
مجتمع تجاری سلطانیه
مجتمع تجاری سعدی
مجتمع تجاری هامون